Future Leaders Kids

Sponsoring van de kinderen van het Future Leaders UCC geeft je de unieke mogelijkheid om contact op te bouwen met een kind aan de andere kant van de wereld door het schrijven van brieven en het uitwisselen van foto’s. De kinderen die momenteel een sponsor hebben, zijn er ontzettend trots op dat ze een vriend in het buitenland hebben die persoonlijk betrokken is bij hun ontwikkeling en toekomst.

Het geld dat je maandelijks betaalt voor de sponsoring gaat niet rechtstreeks naar het kind dat gesponsord wordt, maar komt ten goede aan alle kinderen die onderwijs volgen op het UCC. Het UCC betaalt namelijk alle kosten die zij maakt om dagelijks onderwijs te geven aan meer dan 100 kansarme kinderen. Naast boeken en schoolmaterialen valt hierbij te denken aan bijvoorbeeld de huur van de lokalen.

Via Stichting Akosua zijn er inmiddels al 20 kinderen die een Nederlandse sponsorfamilie hebben. Nieuwe aanmeldingen zijn nog steeds welkom!

Klik in het hoofdmenu op “Kom in actie!” om te lezen hoe je via onze stichting een jongen of meisje van het UCC kunt steunen.