Steun als bedrijf

Ben je als bedrijf of organisatie maatschappelijk betrokken en wil je laten zien dat je aandacht hebt voor het welzijn van kansarme kinderen in Ghana? Steun dan de schoolprojecten van Stichting Akosua.

Structurele hulp vanuit het bedrijfsleven is hard nodig voor het welslagen van deze projecten. Hulp bieden kan op de onderstaande manieren.

ANBI

Stichting Akosua heeft een officiële ANBI-status verkregen en is hier uiteraard zeer mee vereerd. U kunt ook de website van het goede doel zelf bezoeken om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Giften aan ANBI’s zijn afhankelijk van de vorm waarin zij zijn gedaan aftrekbaar van het belastbaar inkomen van de donateur.

Stichting Akosua ondersteunt kleinschalige, lokale initiatieven en/of projecten specifiek in Ghana. De focus ligt hierbij op welzijn (opvang, opvoeding en verzorging), scholing en ontplooiing op sportief en creatief gebied. De stichting wil haar werk zo goed mogelijk aanpassen aan de lokale vraag en behoefte zonder zich direct uit het veld te laten staan door onvoorziene omstandigheden en moeilijkheden.

Stichting Akosua gelooft in de kracht en talenten van kinderen, waar ook ter wereld. Helaas krijgen kinderen in ontwikkelingslanden vaak niet voldoende kans om zich persoonlijk te ontwikkelen binnen een veilige en stabiele leefomgeving. Daarom vindt Stichting Akosua het belangrijk dat deze kinderen extra hulp en bijstand krijgen om zodoende een volwaardig bestaan op te bouwen.

ANBI – Algemeen Nut Beogende Instelling

Welkom op anbi.nl. Deze website is een particulier initiatief en maakt het voor donateurs makkelijk(er) die goede doelen te vinden die een ANBI zijn. De website van de Belastingdienst blijkt voor donateurs moeilijk vindbaar en anbi.nl is een snelle en gemakkelijke website om snel bij de juiste informatie te komen. Voor meer informatie over ANBI, zie de website van de Belastingdienst, www.belastingdienst.nl/giften.

Geef éénmalig

Elke gift is welkom en komt direct ten goede aan ons werk in Ghana. Je kan je gift overmaken op bankrekeningnummer IBAN NL65 RABO 0143 7588 02 ten name van Stichting Akosua.

Word sponsor van Stichting Akosua

Structurele samenwerking met bedrijven en organisaties helpt Stichting Akosua te investeren in de toekomst van kansarme kinderen in Ghana. Van de andere kant krijgen sponsoren ook de mogelijkheid om zich te profileren op de website van Stichting Akosua met een link naar de eigen website.

Vanaf € 250,00 kan je met je bedrijf of organisatie al sponsor worden. Ook promotie-artikelen, zoals pennen, t-shirts en rugzakken, kan Stichting Akosua goed gebruiken voor de kinderen. Dit levert je tevens mooie reclame op, want Stichting Akosua zorgt er altijd voor dat er ter plekke foto’s gemaakt worden.

Stuur een e-mail naar info@stichtingakosua.org als je meer informatie over sponsoring wilt ontvangen. Stichting Akosua denkt ook graag met je mee als je als bedrijf zelf nog andere mogelijkheden ziet.